دستگاه آسیاب پلاستیک

آسیاب پلاستیک

دستگاه خردکن پلاستیک یک ماشین صنعتی است که زباله های لاستیکی و پلاستیکی را بوسیله تیغه هایی که درون دستگاه قرار دارند، خرد و ریز می کند و ضایعات پلیمری را به چرخه بازیافت بر می گرداند و برای استفاده مجدد برای ذوب آماده می کند.
دستگاه آسیاب پلاستیک، کار بازگرداندن مواد پلاستیکی به چرخه بازیافت و مصرف مجدد آن را انجام می دهد. خرده های پلاستیکی جدید که به آن پرک میگویند برای تولید مواد جدید به چرخه تولید و صنعت بازگردانده می شوند.

فهرست مطالب

مواد پلاستیکی و لاستیکی نقش پررنگی در زندگی روزمره ما و همچنین در صنایع و کارگاه های تولیدی دارد. همین امر موجب تولید بسیار زیاد ضایعات می شود. برای بازیافت و استفاده مجدد از این ضایعات و جلوگیری از هدر رفت این مواد از دستگاه آسیاب ضایعات پلاستیک یا دستگاه خردکن پلاستیک استفاده می شود.

کاربرد دستگاه آسیاب ضایعات پلاستیک

دستگاه آسیاب پلاستیک به تنهایی یک دستگاه صنعتی و اشتغال زا است و با خرد کردن انواع پلاستیک، مواد اولیه مورد نیاز سایر کارگاه های صنعتی از جمله کارگاه های تزریق پلاستیک را تامین می کند، برای این منظور می توانید به راحتی با جمع آوری یا خرید ضایعات و پسماندهای پلاستیکی، کارخانه کوچک بازیافت خود را راه اندازی کنید.
همچنین اگر صاحب کارگاه هستید و با معضل ضایعات و دور ریز ضایعات پلاستیک و در نتیجه کاهش سود روبه رو هستید می توانید این دستگاه را به صورت جداگانه در کارگاه خود استفاده کنید و ضایعات آسیاب شده را به عنوان مواد اولیه استفاده کنید و در هزینه هایتان صرفه جویی و به درآمدتان اضافه کنید.

انواع دستگاه آسیاب پلاستیک​

دستگاه آسیاب پلاستیک در دو نوع تولید می شود:
آسیاب چکشی: این نوع از آسیاب عملکردی شبیه به یک هاون خیلی بزرگ دارد. آسیاب چکشی مجهز به یک چکش بسیار سنگین است که با اعمال ضربه به صورت بالا و پایین رفتن، پلاستیک را خورد می کند.
در این مدل تیغه ها زاویه مشخصی دارند که در پروسه آسیاب پلاستیک به پودر تبدیل نشوند.

آسیاب شمشیری: آسیاب شمشیری شبیه به چرخ گوشت است، که انواع مواد پلاستیکی را آسیاب و خرد می کند.
در این دستگاه تیغه های بلند و بسیار تیزی به کاربرده شده است که توسط یک موتور گیربکس با سرعت و قدرت بسیار بالایی با مواد برخورد می کند. 

تفاوت دستگاه آسیاب چکشی و آسیاب شمشیری

مهمترین تفاوت دو نوع آسیاب شمشیری و آسیاب چکشی در چیدمان و تعداد تیغه هاست. تعداد تیغه ها در آسیاب شمشیری 4 تیغه متحرک است که در آسیاب چکشی به 6 یا 8 عدد تغییر می کند و به شکل ضربدری قرار می گیرند.

دستگاه های آسیاب ضایعات پلاستیک در چند سایز تولید می شوند؟

شرکت ماشین سازی آپادانا تولید کننده هردو مدل آسیاب در انواع سایز ها با بهترین متریال است که به صورت خلاصه در مورد دستگاه های تولیدی توضیح می دهیم:

  •  دستگاه آسیاب ضایعات سایز/دهانه 40:
    کوچکترین دهانه تولیدی که برای مصرف پای دستگاه تولید و تزریق پلاستیک کاربردی است.
  • دستگاه آسیاب ضایعات سایز/دهانه 80 و 100:
    پر فروش ترین دستگاه آسیاب برای بازیافت ضایعات و پلاستیک های سایز بزرگ مناسب است.
  • دستگاه آسیاب ضایعات سایز/دهانه 120:
    برای مصارف خاص مورد استفاده است و تا ظرفیت 10 تن استفاده می شود.

مزایای خرید دستگاه آسیاب پلاستیکی

  • موتور دستگاه آسیاب پلاستیک پرقدرت بوده و قطعات ورودی به راحتی به ریزترین قطعه خرد می شود.
    قابل تنظیم بودن
  • میزان خردکنندگی آسیاب
  • مصرف پایین برق دستگاه
  • به علت سنگین ساخت بودن دستگاه های ماشین سازی آپادانا، هیچ لرزش و آلودگی صوتی در دستگاه وجود ندارد.
  • به کارگیری نیروی انسانی کمتر
  • کاهش هزینه خرید مواد اولیه برای کارگاه های سازنده لوازم پلاستیکی

 

هنگام خرید خردکن پلاستیک باید به چه مواردی توجه شود؟

در هنگام انتخاب و خرید دستگاه می بایست دستگاهی را انتخاب کنید که به بهترین شکل ممکن پاسخگوی نیاز شما باشد. در نتیجه با توجه به مواد مصرفی که میخواهید آسیاب کنید دستگاه را اننتخاب کنید، برای مثال موادی شبیه به بطری نیاز به نوع چکشی و مواد مشابه گونی نیاز به نوع شمشیری دارد.

مزایای خرید دستگاه آسیاب ضایعات از برند ماشین سازی آپادانا

شرکت ماشین سازی آپادانا دستگاه آسیاب ضایعات پلاستیک را با کیفیت عالی و استفاده از مرغوب ترین متریال با قیمت مقرون به صرفه به فروش می رساند.
محصولات تولید شده در شرکت ماشین سازی آپادانا شامل 24 ماه خدمات پس از فروش هستند.
همچنین شما می توانید برای آموزش و پشتیبانی از طریق راه های ارتباطی شرکت با ما در تماس باشید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.